Alsina es reuneix amb el director general de transportsAlsina se reune con el director general de transportes.

Reunió amb el director general de transports

Reunió amb el director general de transports

El candidat socialista a l’alcaldia de Vinaròs, i els membres de la candidatura municipal, Maria Cano i Marc Albella, es reuneixen amb el director general de transports junt amb alcaldes i portaveus de la província per aturar les retallades en els serveis de transport públic.

 

Els socialistes de Vinaròs, conjuntament amb els socialistes de la província continuen amb la seva lluita per impedir que es porten a terme retallades en el transport públic interurbà a la província de Castelló, com reflecteix el projecte del Consell sobre les noves concessions per als pròxims anys per al transport de viatgers de carretera.

A la reunió, van assistir els diputats autonòmics María José Salvador i Miguel Ángel Guillén; el secretari d’Acció Electoral del PSPV de la província de Castelló, Ernest Blanch; els alcaldes de Morella, Teresa i Santa Magdalena de Pulpis, Rhamsés Ripollés, Ernesto Pérez i Sergio Bou; i els candidats a l’alcaldia de Vinaròs, Sot de Ferrer i de Borriol, Guillem Alsina, Ramón Martínez i Francisco Pastor.

En paraules d’Alsina “Des de la comarca de Els Ports fins a l’Alt Palància, s’han presentat més de 30 escrits d’al·legacions corresponents al projecte, per evitar les pretensions de la Generalitat de reduir aquest servei als nostres ciutadans i que significa una retallada de fins al 50% en alguns dels casos”

En el cas concret de Vinaròs, el candidat socialista a l’ajuntament de Vinaròs manifestava que “per un costat, perdem la línia d’autobús que surt de Vinaròs a les 06:30 del matí i que arriba a les 08:00 a Castelló. Una línia que utilitzen tant estudiants com ciutadans que necessiten anar a l’hospital de Castelló o fer gestions en la capital de província. Per un altre costat es redueix a un 50% la línia Sant Mateu-Vinaròs que funciona de dilluns a divendres i que només deixa 2 expedicions d’anada i 2 de tornada respecte a les vigents.”

Alsina, també feia referència a altres línies que desapareixen i que indirectament afecten la localitat de Vinaròs. “El nostre municipi també es veu afectat per la reducció de la linea Morella- Sant Mateu, ja que els veïns de la zona dels Ports, Morella, Vallivana, Anroig i Xert no poden arribar de matí a Sant Mateu i, per tant, no poden agafar l’autobús que els porta al nostre municipi, amb el que això suposa de pèrdua de pes específic de Vinaròs com a centre de serveis de la comarca.”

Per última, el candidat socialista a l’alcaldia de Vinaròs finalitzava afirmant que “No és possible que un municipi de la potencialitat econòmica com es Vinaròs es quedi retallat de serveis tant en l’eix costaner que va cap a Castelló com en el transport d’interior i que ens connecta amb els pobles de l’interior. Es evident que es tracta d’un greu retrocés i que correspon corregir immediatament. És una reducció inacceptable per a la supervivència de la ciutat i per a la vertebració territorial de la província i comunitat autònoma”

 

Reunió amb el director general de transports

Reunió amb el director general de transports

El candidat socialista a l’alcaldia de Vinaròs, i els membres de la candidatura municipal, Maria Cano i Marc Albella, es reuneixen amb el director general de transports junt amb alcaldes i portaveus de la província per aturar les retallades en els serveis de transport públic.

<iframe width=’100%’ height=’160′ scrolling=’no’ frameborder=’no’ uwhisp_whisp_id=’55880′ src=’https://d1pgpw7zkb4oww.cloudfront.net/whisp32/1748/em’></iframe>

Els socialistes de Vinaròs, conjuntament amb els socialistes de la província continuen amb la seva lluita per impedir que es porten a terme retallades en el transport públic interurbà a la província de Castelló, com reflecteix el projecte del Consell sobre les noves concessions per als pròxims anys per al transport de viatgers de carretera.

A la reunió, van assistir els diputats autonòmics María José Salvador i Miguel Ángel Guillén; el secretari d’Acció Electoral del PSPV de la província de Castelló, Ernest Blanch; els alcaldes de Morella, Teresa i Santa Magdalena de Pulpis, Rhamsés Ripollés, Ernesto Pérez i Sergio Bou; i els candidats a l’alcaldia de Vinaròs, Sot de Ferrer i de Borriol, Guillem Alsina, Ramón Martínez i Francisco Pastor.

En paraules d’Alsina “Des de la comarca de Els Ports fins a l’Alt Palància, s’han presentat més de 30 escrits d’al·legacions corresponents al projecte, per evitar les pretensions de la Generalitat de reduir aquest servei als nostres ciutadans i que significa una retallada de fins al 50% en alguns dels casos”

En el cas concret de Vinaròs, el candidat socialista a l’ajuntament de Vinaròs manifestava que “per un costat, perdem la línia d’autobús que surt de Vinaròs a les 06:30 del matí i que arriba a les 08:00 a Castelló. Una línia que utilitzen tant estudiants com ciutadans que necessiten anar a l’hospital de Castelló o fer gestions en la capital de província. Per un altre costat es redueix a un 50% la línia Sant Mateu-Vinaròs que funciona de dilluns a divendres i que només deixa 2 expedicions d’anada i 2 de tornada respecte a les vigents.”

Alsina, també feia referència a altres línies que desapareixen i que indirectament afecten la localitat de Vinaròs. “El nostre municipi també es veu afectat per la reducció de la linea Morella- Sant Mateu, ja que els veïns de la zona dels Ports, Morella, Vallivana, Anroig i Xert no poden arribar de matí a Sant Mateu i, per tant, no poden agafar l’autobús que els porta al nostre municipi, amb el que això suposa de pèrdua de pes específic de Vinaròs com a centre de serveis de la comarca.”

Per última, el candidat socialista a l’alcaldia de Vinaròs finalitzava afirmant que “No és possible que un municipi de la potencialitat econòmica com es Vinaròs es quedi retallat de serveis tant en l’eix costaner que va cap a Castelló com en el transport d’interior i que ens connecta amb els pobles de l’interior. Es evident que es tracta d’un greu retrocés i que correspon corregir immediatament. És una reducció inacceptable per a la supervivència de la ciutat i per a la vertebració territorial de la província i comunitat autònoma”